“Ik ben super trots op KeenDelivery.”
KeenDelivery
Jettie startte het bedrijf in 2012 onder de naam ‘Jet Verzendt’. In vier jaar tijd is het een onmisbare schakel in de logistieke wereld geworden. Op 1 mei 2017 heeft Jettie een meerderheidsbelang van haar bedrijf KeenDelivery verkocht en hierbij ook het dagelijks bestuur overgedragen aan de nieuwe directie.
Het begon allemaal bij het logistieke bedrijf van haar man, VMT. Veel klanten vonden het verzend-proces lastig en zagen het als een groot grijs gebied. Met kennis van de markt, haar logistieke netwerk en een ambitieus team ging ze van start. Al snel onderscheidde Jet Verzendt zich op het gebied van IT-toepassingen en logistieke integraties. Ze voegde hier een persoonlijke klantenservice aan toe, want alles draait om het gemak van de klant. Samen met haar team van IT-experts ontwikkelde ze een platform waar klanten op een eenvoudige manier de logistieke dienst kunnen boeken die het beste bij hun zending past.
In januari 2017 besloot Jettie de naam Jet Verzendt te veranderen in KeenDelivery, om zo de naam ook internationaal beter herkenbaar te maken.
Jettie zag dat haar startup in een rap tempo was uitgegroeid naar de status van scale up. Alhoewel ze het bedrijf met haar hele hart en met veel passie leidde, zag ze ook in dat het tijd was om haar taak als CEO neer te leggen. KeenDelivery is verkocht aan Babo B.V., maar Jettie blijft mede eigenaar.
“Ik ben super trots op KeenDelivery. Gewoon omdat het een mooi, innovatief bedrijf is waar we in de toekomst zeker nog meer van gaan horen!”